ייעוץ תקשורתי - חשיפה לבלוגים

  • By ייעוץ תקשורתי - חשיפה לבלוגים
  • 17 Feb, 2019

אחת הדרכים המקובלות כיום ליצירת קהל של עוקבים ולבניית קהילה סביב המותג היא דרך בלוג. ברוב המקרים הבלוג יתמקד בנושא או בתחום ספציפי כלשהו כמו: צרכנות, מזון, לייפסטייל, ביקורת מסעדות הורים וילדים וכו', ומידת הצלחתו תימדד בכמות הצפיות החודשיות או היומיות בו. את התכנים שמעלים לבלוג ניתן להפיץ לקהילת הקוראים הקבועה ולקוראים פוטנציאליים נוספים, דרך רשימות תפוצה ופרסום ברשתות החברתיות.

 

עוד דרך בה ניתן להיעזר בבלוגים להגדלת החשיפה היא שימוש בבלוגים נוספים הפונים לקהל היעד הרלבנטי למותג שלך. הדרך לעשות זאת היא באמצעות גיבוש אסטרטגיה תקשורתית מקצועית, של שיתוף פעולה עם בלוגרים בעלי השפעה, המסקרים באופן קבוע את חדשות התעשייה שלך.

לסיכום, בעידן הניו מדיה והרשתות החברתיות, בלוגים מצליחים הם ערוץ תקשורת שיווקי מאוד אפקטיבי, היות והם פונים לקהל יעד ממוקד ורלבנטי, ונתפסים, על ידי הקוראים, כאותנטיים ואובייקטיבים.

By יחסי ציבור להשקות – השקת מוצר חדש או שירות חדש December 24, 2024
התחממות היחסים בין ישראל והאמירויות עוד ועוד עסקים ישראלים מגלים את הפוטנציאל
By יחסי ציבור להשקות – השקת מוצר חדש או שירות חדש February 18, 2019
יחסי ציבור להשקות – השקת מוצר חדש או שירות חדש
By my target February 17, 2019
I have finally decided to take the plunge and add a blog to my site. I always wanted an easy way to share information with visitors and super excited to start this journey. Keep coming back to my site and check for updates right here on the blog.