ייעוץ תקשורתי - חשיפה לבלוגים
- By ייעוץ תקשורתי - חשיפה לבלוגים
- •
- 17 Feb, 2019
- •
אחת הדרכים המקובלות כיום ליצירת קהל של עוקבים ולבניית קהילה סביב המותג היא דרך בלוג. ברוב המקרים הבלוג יתמקד בנושא או בתחום ספציפי כלשהו כמו: צרכנות, מזון, לייפסטייל, ביקורת מסעדות הורים וילדים וכו', ומידת הצלחתו תימדד בכמות הצפיות החודשיות או היומיות בו. את התכנים שמעלים לבלוג ניתן להפיץ לקהילת הקוראים הקבועה ולקוראים פוטנציאליים נוספים, דרך רשימות תפוצה ופרסום ברשתות החברתיות.
עוד דרך בה ניתן להיעזר בבלוגים להגדלת החשיפה היא שימוש בבלוגים נוספים הפונים לקהל היעד הרלבנטי למותג שלך. הדרך לעשות זאת היא באמצעות גיבוש אסטרטגיה תקשורתית מקצועית, של שיתוף פעולה עם בלוגרים בעלי השפעה, המסקרים באופן קבוע את חדשות התעשייה שלך.
לסיכום, בעידן הניו מדיה והרשתות החברתיות, בלוגים מצליחים הם ערוץ תקשורת שיווקי מאוד אפקטיבי, היות והם פונים לקהל יעד ממוקד ורלבנטי, ונתפסים, על ידי הקוראים, כאותנטיים ואובייקטיבים.
